דף מידע למטופל. סבריל 500 מ"ג גרנולות לתמיסה פומית ויגבטרין Sabril 500 mg granules vigabatrin

Size: px
Start display at page:

Download "דף מידע למטופל. סבריל 500 מ"ג גרנולות לתמיסה פומית ויגבטרין Sabril 500 mg granules vigabatrin"

Transcription

1 דף מידע למטופל סבריל 500 מ"ג גרנולות לתמיסה פומית ויגבטרין Sabril 500 mg granules vigabatrin קרא בעיון את העלון עד סופו לפני השימוש בתרופה, שכן הוא מכיל מידע חשוב עבורך. יש לשמור עלון זה. ייתכן שתרצה לעיין בו שוב. אם יש לך שאלות נוספות, היוועץ ברופא המטפל או ברוקח. תרופה זו נרשמה עבורך בלבד. אין להעביר אותה לאחרים. היא עלולה להזיק להם, אפילו אם נראה לך כי תסמיני המחלה שלהם דומים לתסמינים שלך. בכל מקרה שבו מופיעות תופעות לוואי, גם אם לא צוינו בעלון זה, היוועץ ברופא המטפל או ברוקח. ראה סעיף 4. מה נכלל בעלון זה: 1. מה זה סבריל ולמה הוא מיועד 2. מה עליך לדעת לפני השימוש בסבריל 3. כיצד להשתמש בסבריל 4. תופעות לוואי אפשריות 5. איך לאחסן סבריל 6. תוכן האריזה ומידע נוסף 1. מה זה סבריל ולמה הוא מיועד סבריל משמש לשליטה בסוגים שונים של אפילפסיה. נעשה בו שימוש יחד עם התרופות הרגילות שלך, לטיפול באפילפסיה "שקשה לשלוט בה". בהתחלה, המרשם יינתן על ידי רופא מומחה. תגובתך לטיפול תנוטר. כמו כן, סבריל משמש לשליטה בעוויתות בגיל הינקות spasms(,infantile תסמונת וסט(. 2. מה עליך לדעת לפני השימוש בסבריל אין ליטול סבריל במקרה של אלרגיה לוויגבטרין, או לכל אחד מהמרכיבים האחרים של התרופה )הרשומים בסעיף 6(. אזהרות ואמצעי זהירות יש להיוועץ ברופא לפני נטילת סבריל אם: את מניקה את בהיריון או מתכננת להרות הנך סובל או סבלת בעבר מדיכאון או מכל מחלה פסיכיאטרית אחרת סבלת מבעיות הכליות סבלת מבעיות עיניים

2 איבוד שדה הראייה )איבוד ראייה מקצוות שדה הראייה שלך( עלול להתרחש במהלך הטיפול בסבריל. עליך לדון באפשרות זו עם הרופא המטפל לפני תחילת השימוש בסבריל. איבוד שדה הראייה עלול להיות חמור ובלתי הפיך, ולכן יש לזהותו מוקדם. לא ניתן לשלול החמרה נוספת באיבוד שדה הראייה לאחר הפסקת הטיפול. חשוב ליידע את הרופא המטפל מיד עם זיהוי של כל שינוי בראייה שלך. על הרופא המטפל לבצע בדיקת שדה ראייה לפני תחילת הטיפול בסבריל, ובתדירות קבועה במהלך הטיפול. אם מתפתחים תסמינים, כגון: ישנוניות, תודעה מופחתת ותנועות מופחתות )קהות חושים( או בלבול, יש להיוועץ ברופא המטפל, אשר יחליט אם להפחית את המינון או להפסיק את הטיפול. מעט מטופלים בתרופות אנטי-אפילפטיות כגון ויגבטרין סבלו ממחשבות על פגיעה עצמית או ממחשבות אבדניות. אם חווית בעבר מחשבות דומות, יש לפנות מיד לרופא המטפל. ילדים הפרעות תנועה נצפו בתינוקות רכים שטופלו בגין עוויתות בגיל הינקות )תסמונת וסט(. אם הנך מבחין בתנועות חריגות של ילדך, יש להיוועץ ברופא המטפל, אשר יחליט אם יש צורך לשקול שינוי בטיפול. תרופות אחרות וסבריל אם הנך נוטל תרופות אחרות כלשהן, או אם נטלת לאחרונה או אם ייתכן כי תיטול תרופות אחרות, נא לדווח על כך לרופא המטפל או לרוקח. אין להשתמש בסבריל בשילוב עם תרופות אחרות העלולות להיות בעלות תופעות לוואי הקשורות לעיניים. היריון, הנקה ופוריות אם את בהיריון או מניקה, חושדת שאת בהיריון או מתכננת להרות, יש להיוועץ ברופא המטפל או ברוקח לפני נטילת תרופה זו. אין ליטול סבריל במהלך היריון, אלא אם כן הורה על כך הרופא המטפל. סבריל עלול להזיק לעובר. עם זאת, אין להפסיק ליטול את התרופה בפתאומיות, שכן הדבר עלול לסכן את בריאות האם וגם את בריאות העובר. סבריל עובר לחלב אם. אם את מניקה, יש להיוועץ ברופא לפני נטילת תרופה זו. אין להניק במהלך הטיפול. נהיגה והפעלת מכונות אין לנהוג או להפעיל מכונות אם מחלת האפילפסיה שלך אינה תחת שליטה. השימוש בסבריל עלול לגרום לתסמינים כגון ישנוניות או סחרחורת, ותיתכן פגיעה ביכולת שלך להתרכז ובתגובות שלך. אם מופיעים תסמינים אלו במהלך השימוש בסבריל, אין לבצע פעולות מסוכנות, כגון נהיגה או הפעלת מכונות. הפרעות ראייה, העלולות להשפיע על היכולת שלך לנהוג ולהפעיל מכונות, נצפו בחלק מהמטופלים בתרופה זו. אם ברצונך להמשיך לנהוג, עליך לעבור בדיקה לגילוי הפרעות ראייה בתדירות קבועה )כל שישה חודשים(, גם במקרה שאינך מבחין בכל שינוי בראייה שלך. 3. כיצד להשתמש בסבריל תמיד יש להשתמש בתרופה לפי הוראות הרופא המטפל. במקרה של ספק, עליך לבדוק עם הרופא המטפל או עם הרוקח. חשוב להיצמד להוראות הרופא המטפל. לעולם אין לשנות את המינון על דעת עצמך. הרופא המטפל קובע את המינון ומתאים אותו לכל מטופל באופן פרטני. המינון ההתחלתי המקובל למבוגרים הוא בדרך כלל 1 גרם )2 שקיקים( ליום. עם זאת, ייתכן כי הרופא המטפל ירצה להגדיל או להקטין את המינון כתלות בתגובתך; המינון היומי המקובל למבוגרים הוא 2 עד 3 גרם )4 עד 6 שקיקים(. המינון המומלץ הגבוה ביותר הוא 3 גרם ליום. אם הנך קשיש ו/או סובל מבעיית כליות, ייתכן כי הרופא המטפל יבחר לרשום לך מינון נמוך יותר.

3 שימוש בילדים אפילפסיה חלקית עמידה המינון לילדים מבוסס על גיל ועל משקל. המינון ההתחלתי המקובל לילדים הוא 40 מיליגרם לקילוגרם משקל גוף ליום. הטבלה הבאה מציינת את מספר השקיקים שיש לתת לילד, לפי משקל הגוף. יש לזכור כי הטבלה שלהלן מספקת הנחיות כלליות בלבד. ייתכן שהרופא המטפל בילד ירשום מינון שונה במעט גרם )שקיק אחד עד 2 ל( יום ק"ג משקל גוף גרם )3-2 שקיקים( ליום ק"ג גרם )6-3 שקיקים( ליום ק"ג 2 3 גרם )6-4 שקיקים( ליום )מינון למבוגרים(. מעל 50 ק"ג ילדים הסובלים מעוויתות בגיל הינקות )תסמונת וסט( המינון ההתחלתי המקובל לתינוקות הסובלים מתסמונת וסט )עוויתות בגיל הינקות( הוא 50 מיליגרם לקילוגרם משקל גוף ליום, אם כי לעתים ייתכן שימוש במינונים גבוהים יותר. אופן נטילת התרופה אופן נטילת התרופה הוא בשימוש פומי )דרך הפה(. אין לפתוח את השקיקים עד אשר מגיע הזמן לנטילת התרופה. כדי לקחת מנה, עליך להמיס את כל האבקה ממספר השקיקים המומלץ בתוך חצי כוס מים קרים או שתייה קרה, כגון מיץ או חלב. לאחר התמוססות כל האבקה, יש לשתות את התמיסה מיד וללא עיכוב. ניתן ליטול סבריל לפני ארוחות או אחריהן. ניתן ליטול את המינון היומי במנה אחת או מחולק לשתי מנות. אם נטלת מינון גבוה מדי של סבריל במקרה של נטילת שקיקי סבריל רבים מדי, יש לדווח מיד לרופא המטפל או לפנות לבית החולים או למרכז הרעלות הקרוב אליך. סימנים אפשריים של מינון יתר כוללים ישנוניות, ירידה ברמת ההכרה או איבוד ההכרה. אם שכחת ליטול סבריל אם שכחת ליטול מנה, יש ליטול אותה מיד כשנזכרת. אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה, יש ליטול מנה אחת בלבד. אין ליטול מנה כפולה כדי לפצות על מנה שנשכחה. אם אתה מפסיק ליטול סבריל אין להפסיק ליטול את התרופה בלי להיוועץ ברופא המטפל. אם מחליט הרופא המטפל להפסיק את הטיפול שלך, יומלץ לך על הפחתה הדרגתית במינון. אין להפסיק את הטיפול בפתאומיות, שכן הדבר עלול לגרום לחזרת הפרכוסים שמהם סבלת. אם יש לך שאלות נוספות על אודות השימוש בתרופה, יש להיוועץ ברופא המטפל או ברוקח. 4. תופעות לוואי אפשריות כמו כל תרופה, תרופה זו עלולה לגרום לתופעות לוואי, אף שלא כל המשתמשים בתרופה יחוו אותן. בדומה לתרופות אנטי-אפילפטיות אחרות, חלק מהמשתמשים עלולים לחוות עלייה במספר הפרכוסים )התקפים( במהלך הטיפול בתרופה זו. אם זה קורה לך או לילדך, יש לפנות מיד לרופא המטפל. יש להיוועץ ברופא מיד במקרה של: תופעות לוואי שכיחות מאוד )העלולות להשפיע על למעלה מ- 1 מתוך 10 מטופלים( שינויים בשדה הראייה - כשליש )1/3( או 33 מתוך 100 מהמטופלים הנוטלים סבריל עלולים לחוות שינויים בשדה הראייה )היצרות שדה הראייה(. חומרת "פגם" זה בשדה הראייה עלולה להיות מדרגה בינונית ועד חמורה. לרוב, השינוי בשדה הראייה מאובחן חודשים או שנים לאחר הטיפול בסבריל.

4 השינויים בשדה הראייה עלולים להיות בלתי הפיכים, ולכן יש לאתרם מוקדם ככל האפשר. אם אתה או ילדך חווים הפרעות בראייה, יש לפנות מיד לרופא המטפל או לבית החולים. תופעות לוואי אחרות כוללות: תופעות לוואי שכיחות מאוד )העלולות להשפיע על יותר מ- 1 מתוך 10 מטופלים( עייפות וישנוניות ניכרות כאבי מפרקים תופעות לוואי שכיחות )העלולות להשפיע על עד 1 מתוך 10 מטופלים( כאב ראש עלייה במשקל רעד )רעידה( נפיחות )בצקת( סחרחורת חוסר תחושה או תחושת עקצוץ )"סיכות ומחטים"( הפרעות ריכוז וזיכרון הפרעות פסיכולוגיות, הכוללות: סערת נפש, תוקפנות, עצבנות, רגזנות, דיכאון, הפרעת חשיבה ותחושת חשדנות ללא סיבה )פרנויה(. תופעות הלוואי הללו לרוב הפיכות לאחר הפחתה במינון או הפסקה הדרגתית של הטיפול. עם זאת, אין להפחית מינון בלי להיוועץ ברופא המטפל. יש לפנות לרופא המטפל אם הנך חווה תופעות לוואי אלו. בחילה, הקאות וכאבי בטן ראייה מטושטשת, ראייה כפולה ותנועה לא מבוקרת של העין, העלולה לגרום לסחרחורת הפרעת דיבור ירידה במספר תאי הדם האדומים )אנמיה( תופעות לוואי שאינן שכיחות )העלולות להשפיע על עד 1 מתוך 100 מטופלים( חוסר קואורדינציה בתנועות, או מגושמות הפרעות פסיכולוגיות חמורות יותר, כגון: מצב רוח מרומם או התרגשות יתר, הגורמים להתנהגות יוצאת דופן, ולתחושת ניתוק מהמציאות פריחה בעור תופעות לוואי נדירות )העלולות להשפיע על עד 1 מתוך 1,000 מטופלים( תגובה אלרגית חמורה הגורמת לנפיחות של הפנים או של הצוואר: אם הנך חווה תסמינים אלו יש לדווח על כך מיד לרופא המטפל. חרלת או סרפדת רמה ניכרת של סדציה, קהות חושים ובלבול. תופעות הלוואי הללו לרוב הפיכות לאחר הפחתה במינון או הפסקה הדרגתית של הטיפול. עם זאת, אין להפחית מינון בלי להיוועץ ברופא המטפל. יש לפנות לרופא המטפל אם הנך חווה תופעות לוואי אלו. ניסיון התאבדות בעיות עיניים אחרות, כגון הפרעה ברשתית, לדוגמה: ראייה ירודה בלילה וקשיי הסתגלות במעבר מאזורים מוארים לאזורים חשוכים, אבדן ראייה פתאומי או לא מוסבר, אבדן ראייה מקצוות שדה הראייה שלך, רגישות לאור.

5 תופעות לוואי נדירות מאוד )העלולות להשפיע על עד 1 מתוך 10,000 מטופלים( בעיות עיניים אחרות, כגון: כאבים בעיניים )נויריטיס אופטית( ואיבוד ראייה, כולל ראיית צבעים ראש עצב הראיה(. הזיות )תחושה, ראייה או שמיעה של דברים שאינם שם( בעיות כבד תופעות לוואי נוספות בילדים תופעות לוואי שכיחות מאוד )העלולות להשפיע על יותר מ- 1 מתוך 10 מטופלים( התרגשות או עצבנות שכיחות לא ידועה )לא ניתן לאמוד את השכיחות על סמך הנתונים הקיימים( הפרעות תנועה בתינוקות רכים המטופלים בעקבות עוויתות בגיל הינקות. )ניוון דיווח על תופעות לוואי בכל מקרה שבו מופיעות תופעות לוואי, גם אם לא צוינו בעלון זה, היוועץ ברופא המטפל, ברוקח או באחות. כמו כן, ניתן לדווח על תופעות לוואי באתר משרד הבריאות. על ידי הדיווח על תופעות הלוואי תוכל לעזור לספק מידע נוסף על אודות בטיחות התרופה. 5. איך לאחסן סבריל יש לשמור הרחק מהישג ידם של ילדים. אין להשתמש בתרופה לאחר תאריך התפוגה המצוין על פני קופסת הקרטון החיצונית ועל פני השקיקים. תאריך התפוגה מתייחס ליום האחרון של אותו חודש. לא נדרשים תנאי אחסון מיוחדים עבור תרופה זו. אין לפנות תרופות למי הביוב או לפסולת הביתית. שאל את הרוקח לגבי אופן הפינוי של תרופות שאין בהן צורך עוד. אמצעים אלה יסייעו בהגנת הסביבה. 6. תוכן האריזה ומידע נוסף מה סבריל מכיל - החומר הפעיל הוא ויגבטרין. שקיק אחד מכיל 500 מ"ג ויגבטרין. - החומר הבלתי פעיל הוא: פובידון )E1201( K30 איך נראה סבריל סבריל נראה כמו אבקת גרגרים בצבע לבן עד לבן כבוי )אוף וייט(. התרופה זמינה באריזות של 60 50, או 100 שקיקים. ייתכן כי לא כל גדלי האריזה משווקים. יצרן Patheon France SA Boulevard de Champaret Bourgoin-Jallieu, France יבואן פרופארם בע"מ, ת.ד. 4046, זכרון יעקב, A70066-H

עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים )תכשירים( התשמ"ו 1986 התרופה משווקת על פי מרשם רופא בלבד 1. שם התכשיר וצורתו

עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים )תכשירים( התשמו 1986 התרופה משווקת על פי מרשם רופא בלבד 1. שם התכשיר וצורתו עלון לצרכן לפי תקנות הרוקחים )תכשירים( התשמ"ו 1986 התרופה משווקת על פי מרשם רופא בלבד 1. שם התכשיר וצורתו ריספרדל 2 מ"ג טבליות ריספרדל 1 מ"ג טבליות ריספרדל 4 מ"ג טבליות ריספרדל 3 מ"ג טבליות ריספרדל 1 מ"ג

More information

Sintrom, 4mg tablets סינטרום עלון לרופא

Sintrom, 4mg tablets סינטרום עלון לרופא נובמבר 2015 רופא/ה נכבד/ה, רוקח/ת נכבד/ה, Anticoagulant derived from coumarin. Sintrom, 4mg tablets סינטרום הנדון: התכשיר שבנדון רשום בישראל להתוויה הבאה: המרכיב הפעיל: Acenocoumarol 4mg ביוני 2015 אושרו

More information

Litorva 10, 20, 40, 80 mg, Tablets

Litorva 10, 20, 40, 80 mg, Tablets יוני 4102 Litorva 10, 20, 40, 80 mg, Tablets צוות רפואי נכבד, חברת דקסל פארמה מבקשת להודיעכם על עדכון בעלון לצרכן של התכשירים: Litorva 10/20/40/80 mg העלון לצרכן נשלח לפרסום במאגר התרופות שבאתר משרד הבריאות

More information

הנדון: METHERGIN TABLETS MG מטרג'ין טבליות מ"ג

הנדון: METHERGIN TABLETS MG מטרג'ין טבליות מג יוני 2016 רופא/ה נכבד/ה, רוקח/ת נכבד/ה, הנדון: METHERGIN TABLETS 0.125 MG מטרג'ין טבליות 0.125 מ"ג התכשיר שבנדון רשום בישראל להתוויות הבאות: Prevention or treatment of uterine haemorrhage. METHYLERGOMETRINE

More information

Brimonidine tartrate 2 mg/ml and timolol 5 mg/ml (as timolol maleate 6.8 mg/ml) קרדיוגני. עמוד 1 מתוך 9

Brimonidine tartrate 2 mg/ml and timolol 5 mg/ml (as timolol maleate 6.8 mg/ml) קרדיוגני. עמוד 1 מתוך 9 פורמט עלון זה נקבע ע"י משרד הבריאות ותוכנו נבדק ואושר עלוןלצרכןלפיתקנותהרוקחים (תכשירים) התשמ"ו - 1986 התרופהמשווקת עלפימרשםרופאבלבד לעיניים קומביגן תמיסה החומריםהפעילים ברימונידיןטרטראט 2 מ"ג/מ"לוטימולול

More information

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37 FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO. 652082/2014 NYSCEF DOC. NO. 134 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 37 Translated from the Hebrew Sharf Translations Message sent From: Tomer Shohat

More information

ROACCUTANE (Isotretinoin) 10 mg and 20 mg capsules

ROACCUTANE (Isotretinoin) 10 mg and 20 mg capsules אוקטובר 2011 ROACCUTANE (Isotretinoin) 10 mg and 20 mg capsules רופא/ה יקר/ה, רוקח/ת יקר/ה, חברת רוש פרמצבטיקה (ישראל) בע"מ מבקשת להודיעכם על מספר עדכונים בעלון לרופא ובעלון לצרכן של התכשיר רואקוטן. בהודעה

More information

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 102 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 5

FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO /2014 NYSCEF DOC. NO. 102 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 5 FILED: NEW YORK COUNTY CLERK 07/16/2014 INDEX NO. 652082/2014 NYSCEF DOC. NO. 102 RECEIVED NYSCEF: 07/16/2014 EXHIBIT 5 McLaughlin, Terence K. From: Sent: To: Cc: Subject: Follow Up Flag: Flag Status:

More information

זואלי 5.2 מ"ג/ 6.2 מ"ג טבליות מצופות

זואלי 5.2 מג/ 6.2 מג טבליות מצופות עלון לצרכנית לפי תקנות הרוקחים )תכשירים( התשמ"ו- 6891 התרופה משווקת על פי מרשם רופא בלבד זואלי 5.2 מ"ג/ 6.2 מ"ג טבליות מצופות מרכיבים פעילים: טבליות לבנות פעילות: נומגסטרול אצטט 5.2 מ"ג / אסטרדיול 5.2

More information

Patents Basics. Yehuda Binder. (For copies contact:

Patents Basics. Yehuda Binder. (For copies contact: Patents Basics Yehuda Binder (For copies contact: elissa@openu.ac.il) 1 Intellectual Property Value 2 Intellectual Property Rights Trademarks Copyrights Trade Secrets Patents 3 Trademarks Identify a source

More information

8.11. Page 1 of 11. Polyisobutylene / polybutene adhesive; Lauryl lactate; Crospovidone; Non woven Polyester fabric; Backing film

8.11. Page 1 of 11. Polyisobutylene / polybutene adhesive; Lauryl lactate; Crospovidone; Non woven Polyester fabric; Backing film Page 1 of 11 8.11 עלון לצרכנית לפי תקנות הרוקחים (תכשירים) התשמ"ו - ) X) תרופה זו חייבת במרשם רופא קראי בעיון את העלון עד סופו בטרם תשתמשי בתרופה פורמט עלון זה נקבע ע"י משרד הבריאות ותוכנו נבדק ואושר על

More information

ANNEXURE "E1-1" FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA)

ANNEXURE E1-1 FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA) ANNEXURE "E1-1" FORM OF IRREVOCABLE STANDBY LETTER OF CREDIT PERFORMANCE OF CONTRACT (WHERE PRICES ARE NOT LINKED TO AN ESCALATION FORMULA) Dear Sirs, Re: Standby Letter of Credit No: Please advise the

More information

Hebrew Ulpan HEB Young Judaea Year Course in Israel American Jewish University College Initiative

Hebrew Ulpan HEB Young Judaea Year Course in Israel American Jewish University College Initiative Hebrew Ulpan HEB 011-031 Young Judaea Year Course in Israel American Jewish University College Initiative Course Description Hebrew is not only the Sacred Language of the Jewish people, but it is also

More information

חיים עם מאניה דפרסיה המדריך המלא מחברים: פרופ לאון גרינהאוס דר ירדן לוינסקי

חיים עם מאניה דפרסיה המדריך המלא מחברים: פרופ לאון גרינהאוס דר ירדן לוינסקי חיים עם מאניה דפרסיה המדריך המלא מחברים: פרופ לאון גרינהאוס דר ירדן לוינסקי מייצבי מצב רוח )תרופות אנטי-אפילפטיות(............ 20 תרופות אנטיפסיכוטיות............... 20 נוגדי דיכאון........................

More information

Name Page 1 of 6. דף ט: This week s bechina starts at the two dots in the middle of

Name Page 1 of 6. דף ט: This week s bechina starts at the two dots in the middle of Name Page 1 of 6 ***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזרה (גמרא of the :דף times.בל 'נ marked, using the contact info above by Sunday, December 25, 2016 and we ll send it

More information

חוברת מתכונים לפלטת בראוניז במולטיקייק מבית icake

חוברת מתכונים לפלטת בראוניז במולטיקייק מבית icake חוברת מתכונים לפלטת בראוניז במולטיקייק מבית icake לרכישה היכנסו לאתר icake.co.il בראוניז שוקולד ואגוזים במולטיקייק כמות: כ- 14 יחידות 125 גרם שוקולד מריר 100 גרם חמאה קורט מלח 2 שקיות סוכר וניל 3/4 כוס

More information

ASP.Net MVC + Entity Framework Code First.

ASP.Net MVC + Entity Framework Code First. ASP.Net MVC + Entity Framework Code First 1 הקדמה בפרק הזה יוצג שימוש בFirst EntityFramework Code עבור ה use case הבאים : ASP.Net MVC ASP.Net Web API ASP.Net MVC + Scaffolding הערה : Framework Entity הוצג

More information

sharing food intro price & extra drinks * ניתן להזמין מנות כשרות בתאום מראש for good memories

sharing food intro price & extra drinks * ניתן להזמין מנות כשרות בתאום מראש for good memories sharing אירוע SPECIAL באוסקר ווילד הוא שילוב מדהים בין אוכל לשתיה FOOD & DRINKS תפריט מגוון מבחר משקאות מכל העולם ואווירת CASUAL שמאפיינת את האופי האותנטי של המקום מרכז שולחן פלטת ירקות אדממה נאצ וס כבד

More information

Genetic Tests for Partners of CF patients

Genetic Tests for Partners of CF patients Disclaimer: this presentation is not a genetic/medical counseling The Annual Israeli CF Society Meeting Oct 2013 Genetic Tests for Partners of CF patients Ori Inbar, PhD A father to a 8 year old boy with

More information

Rules Game (through lesson 30) by Nancy Decker Preparation: 1. Each rule board is immediately followed by at least three cards containing examples of

Rules Game (through lesson 30) by Nancy Decker Preparation: 1. Each rule board is immediately followed by at least three cards containing examples of Rules Game (through lesson 30) by Nancy Decker Preparation: 1. Each rule board is immediately followed by at least three cards containing examples of the rule. (Choose three cards appropriate to the lesson

More information

חוק זכויות הסוכן חוק חוזה סוכנות )סוכן מסחרי וספק(

חוק זכויות הסוכן חוק חוזה סוכנות )סוכן מסחרי וספק( חוק זכויות הסוכן חוק חוזה סוכנות )סוכן מסחרי וספק( התשע"ב - 2012 חברות וחברי לשכה יקרים, אני שמח להגיש לכם חוברת זו בה תמצאו את חוק זכויות הסוכן בנוסחו המקורי ואת תרגומו לאנגלית על ידי עו"ד שוש רבינוביץ,

More information

CML כנס שנתי של מודעות ל- CML 4-6 לאוקטובר 2018, מלון רמדה, חדרה

CML כנס שנתי של מודעות ל- CML 4-6 לאוקטובר 2018, מלון רמדה, חדרה תפקידן של עמותות החולים במחקרים ואיסוף PRO סקר בינלאומי על הפסת טיפול ב- גיורא שרף מייסד ומנהל עמותת חולי CML מייסד ומנהל עמותת חלי"ל האור מייסד ומנהל עמותת הגג של כל עמותות ה- CML בעולם CML כנס שנתי של

More information

A R E Y O U R E A L L Y A W A K E?

A R E Y O U R E A L L Y A W A K E? A R E Y O U R E A L L Y A W A K E? ב ר ו ך א ת ה י י א לה ינ ו מ ל ך ה עו ל ם, ה מ ע ב יר ש נ ה מ ע ינ י ות נ ומ ה מ ע פ ע פ י Blessed are You, Hashem our God, King of the Universe, who removes sleep from

More information

ASTM UL / FM / BS abesco

ASTM UL / FM / BS abesco 7 ASTM UL / FM / BS 93 - 4 5 6 7 8 9 0 3 4 5 6-8 9 - CP - 30 0 MORTAR FR INSERTS OR PUTTY PADS FOR ELECTRICAL BOXES * ** 0 mineral wool + Acrilic sealant FIRECLAMP A FIRECLAMP A or CP - 30 Acrilic sealant

More information

פרופ מ. עופר פאינרו ואיריס נאור מדברים על טיפולי פוריות

פרופ מ. עופר פאינרו ואיריס נאור מדברים על טיפולי פוריות כשזרע פוגש ביצית פרופ מ. עופר פאינרו ואיריס נאור מדברים על טיפולי פוריות *** אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך או בכל אמצעי אלקטרוני, אופטי או מכני או אחר

More information

Summing up. Big Question: What next for me on my Israel Journey?

Summing up. Big Question: What next for me on my Israel Journey? Summing up Goals: To facilitate feedback and debrief of the learning period To clarify and fix the Four Hatikvah Questions as the ongoing framework for approaching Israel To begin to concentrate participants

More information

SHABBOS, 10 TAMMUZ, 5778

SHABBOS, 10 TAMMUZ, 5778 ב"ה SHABBOS, 10 TAMMUZ - FRIDAY, 16 TAMMUZ, 5778 For local candle lighting times visit www.chabad.org/candles SHABBOS, 10 TAMMUZ, 5778 PARSHAS CHUKAS After Minchah, read the fifth chapter of Pirkei Avos.

More information

הנחיות לטיפול בכאב אצל מטופלים הסובלים ממחלות ממאירות - טיוטה -

הנחיות לטיפול בכאב אצל מטופלים הסובלים ממחלות ממאירות - טיוטה - הנחיות לטיפול בכאב אצל מטופלים הסובלים ממחלות ממאירות - טיוטה - 1 עורכים ראשיים: פרופ' איזנברג אילון מנהל היחידה לשיכוך כאב במרכז הרפואי רמב"ם, הטכניון, חיפה. פרופ' שוורצמן פסח מנהל השירות לשיכוך כאב,

More information

אנגלית שאלון ז' ג רסה א' הוראות לנבחן בהצלחה! )4( ההנחיות בשאלון זה מנוסחות בלשון זכר ומכוונות לנבחנות ולנבחנים כאחד. (MODULE G)

אנגלית שאלון ז' ג רסה א' הוראות לנבחן בהצלחה! )4( ההנחיות בשאלון זה מנוסחות בלשון זכר ומכוונות לנבחנות ולנבחנים כאחד. (MODULE G) 3 בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ט, 2019 מועד הבחינה: משרד החינוך 016582 מספר השאלון: א. משך הבחינה: שעה וארבעים וחמש דקות אנגלית שאלון ז' (MODULE G) ג רסה א' הוראות לנבחן מבנה השאלון ומפתח ההערכה:

More information

נייר עמדה טיפולי שיניים בהריון והנקה המחברים : מגר' נטליה דינאויצר, מגר' מאיה ברלין, פרופ' מתי ברקוביץ'.

נייר עמדה טיפולי שיניים בהריון והנקה המחברים : מגר' נטליה דינאויצר, מגר' מאיה ברלין, פרופ' מתי ברקוביץ'. נייר עמדה אוקטובר 5112 טיפולי שיניים בהריון והנקה המחברים : מגר' נטליה דינאויצר, מגר' מאיה ברלין, פרופ' מתי ברקוביץ'. מטרה: סקירת בטיחות של החשיפות הנפוצות במהלך טיפולי שיניים במהלך ההיריון ובהנקה. נשים

More information

לא נוסעים אם לא מתחסנים- מידע על החיסונים והמחלות שנגדן מתחסנים. חיסונים הינם חלק משמעותי ביותר בתהליך ההכנה לטיול ומטרתם לספק לכם

לא נוסעים אם לא מתחסנים- מידע על החיסונים והמחלות שנגדן מתחסנים. חיסונים הינם חלק משמעותי ביותר בתהליך ההכנה לטיול ומטרתם לספק לכם לא נוסעים אם לא מתחסנים- מידע על החיסונים והמחלות שנגדן מתחסנים. חיסונים הינם חלק משמעותי ביותר בתהליך ההכנה לטיול ומטרתם לספק לכם את ההגנה החיונית לכם. זכרו: חיסונים יכולים למנוע מחלות מסכנות חיים! חיסונים

More information

לימפומה שאינה הודג קין )NHL(

לימפומה שאינה הודג קין )NHL( לדעת יותר על לימפומה שאינה הודג קין )NHL( למען החולים ונגד המחלה תודתנו לפרופ' דינה בן יהודה, מנהלת המחלקה ההמטולוגית, בית החולים האוניברסיטאי הדסה עין כרם מתאמת ועדת העדכון בנושא המטואונקולוגיה של האגודה

More information

תשובות נוירולוגים מומחים לפרקינסון בפורום רפואי ישן של העמותה )כ- 066 שאלות(

תשובות נוירולוגים מומחים לפרקינסון בפורום רפואי ישן של העמותה )כ- 066 שאלות( נושא הימנעות מתרופות המכילות לבודופה אזילקט רסג'ילין אזילקט מה הנסיון עם חולים הנמנעים מנטילת תרופות המכילות לבודופה - ההופך במוח לדופמין? אני חולה 5.8 שנים צורך 11 מ,ג רקויפ ביום 2 כדורי פ.ק.מרץ 2 כדורי

More information

מסנן סולארי: הוראות שימוש

מסנן סולארי: הוראות שימוש מסנן סולארי: הוראות שימוש ליקוי חמה מלא יום שני, 21 באוגוסט, 2017 Agreement v143 Mar 2014 2014-2017 2014-2017 TERMS AND CONDITIONS FOR USE OF SOLAR VIEWER Please read these Instructions for Use carefully

More information

מבחן באנגלית בהצלחה הצלחה!!! שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז מנהל מרכז השכלה: תאריך בדיקת המבחן: כל הזכויות שמורות למשרד החינוך

מבחן באנגלית בהצלחה הצלחה!!! שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: שם מרכז מנהל מרכז השכלה: תאריך בדיקת המבחן: כל הזכויות שמורות למשרד החינוך מדינת ישראל משרד החינוך מינהל חברה ונוער מבחן באנגלית שם פרטי: שם משפחה: מס' תעודת זהות: תאריך: מנהל מרכז השכלה: שם: שם מרכז ההשכלה /מוסד : ציון: תאריך בדיקת המבחן: כולה שהמערכת מוסרית, ומוסרית ערכית רואים

More information

תוצאות סקר שימוש בטלפון

תוצאות סקר שימוש בטלפון מכון שריד שירותי מחקר והדרכה בע"מ Sarid Institute for Research and Consultation LTD תוצאות סקר שימוש בטלפון חכם בקרב ילדים מבוסס על פאנל "סמול טוק" פאנל ילדים ינואר 2015 מכון שריד מתמחה במתן פתרונות יישומיים

More information

FAIL CONFR URE ONTING

FAIL CONFR URE ONTING CONFRONTING FAILURE Setting the Stage Harry Potter Author Addresses Harvard Class of 2008 Ihave wracked my mind and heart for what I ought to say to you today. I have asked myself what I wish I had known

More information

המחלות המילופרוליפרטיביות )MPN( מדריך לחולים ולבני משפחתם

המחלות המילופרוליפרטיביות )MPN( מדריך לחולים ולבני משפחתם המחלות המילופרוליפרטיביות )MPN( neoplasms myeloproliferative מדריך לחולים ולבני משפחתם 2 הערות תוכן העניינים דברי תודה... 4 מבוא... 5 עמותת חליל האור...7 מח עצם, תאי גזע ודם...9 מהן המחלות המילופרוליפרטיביות?...14

More information

נילי חמני

נילי חמני מבנה שריר שלד (מקרוסקופי) עטוף ברקמת חיבור (אפימזיום) מחולקלצרורותתאישרירשכלאחדמהםעטוף ברקמתחיבורנוספת (פרימזיום) (תא) שרירעטוףברקמתחיבורמשלו כלסיב (אנדומזיום) לרקמות החיבור בשריר תפקיד חשוב ביצירת המבנה

More information

מדריך למשתמש בשירות. yes MultiRoom

מדריך למשתמש בשירות. yes MultiRoom מדריך למשתמש בשירות yes MultiRoom תוכן עניינים מבוא 3 תנאיסףלהצטרפותלשירות 3 ה ג ד ר ו ת 3 השימושבשירות 4 הגבלות 7 שאלותנפוצות 8 מבוא שירות yes MultiRoom מאפשר צפייה בתכנים המוקלטים שלכם ובתכני ה - VOD

More information

12:34 PM. Josh. Can t believe there were so many people at that party soooooo much fun!

12:34 PM. Josh. Can t believe there were so many people at that party soooooo much fun! AT&T Messages 12:34 PM Josh Can t believe there were so many people at that party soooooo much fun! yeah was awesome!!! can I ask u something? yep did you see how much Sam was drinking? he really drank

More information

Reflection Session: Sustainability and Me

Reflection Session: Sustainability and Me Goals: Participants will: identify needs in their home communities apply their sustainability learning to the conditions of their home communities design a sustainable project idea and evaluate the ideas

More information

ראש השנה דף ח. ששה עשר בניסן ראש השנה לעומר, ששה בסיון ראש השנה לשתי that says ברייתא quotes a גמרא.1 Our. Name Page 1 of 8

ראש השנה דף ח. ששה עשר בניסן ראש השנה לעומר, ששה בסיון ראש השנה לשתי that says ברייתא quotes a גמרא.1 Our. Name Page 1 of 8 Name Page 1 of 8?בחינה times 1 st :דף of the חזרה (גמרא (if no indication, we ll assume Open גמרא Place an X if Closed.בל 'נ marked, using the contact info above by Monday, August 14, 2017 and we ll send

More information

Practical Session No. 13 Amortized Analysis, Union/Find

Practical Session No. 13 Amortized Analysis, Union/Find Practical Session No. 13 Amortized Analysis, Union/Find Amortized Analysis Refers to finding the average running time per operation, over a worst-case sequence of operations. Amortized analysis differs

More information

בהצלחה! (MODULE C) Hoffman, Y. (2014). The Universal English-Hebrew, Hebrew-English Dictionary

בהצלחה! (MODULE C) Hoffman, Y. (2014). The Universal English-Hebrew, Hebrew-English Dictionary בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ז, 2017, מועד ב מועד הבחינה: משרד החינוך 403 016104, מספר השאלון: אנגלית שאלון ג' (MODULE C) ג רסה א' הוראות לנבחן א. משך הבחינה: שעה וחצי ב. מבנה השאלון ומפתח ההערכה:

More information

כל הזכויות שמורות משיקולי מקום, נשמטה לעתים רשימת

כל הזכויות שמורות משיקולי מקום, נשמטה לעתים רשימת דבר המערכת אחד על אחד ראיון עם פרופ, גרשון גולומב מניעת טעויות בתרופות אגף הרוקחות/משרד הבריאות התנהגויות הקשורות לבריאות ייעוץ רוקחי שימוש מושכל בתרופות OTC עדכונים מרשויות הבריאות תהליכי מחלה וטיפול

More information

זו מערכת ישרת זוית )קרטזית( אשר בה יש לנו 2 צירים מאונכים זה לזה. באותו מישור ניתן להגדיר נקודה על ידי זוית ורדיוס וקטור

זו מערכת ישרת זוית )קרטזית( אשר בה יש לנו 2 צירים מאונכים זה לזה. באותו מישור ניתן להגדיר נקודה על ידי זוית ורדיוס וקטור קארדינטת קטבית y p p p במישר,y הגדרנ נקדה על ידי המרחקים מהצירים. ז מערכת ישרת זית )קרטזית( אשר בה יש לנ צירים מאנכים זה לזה. באת מישר ניתן להגדיר נקדה על ידי זית רדיס קטר. (, ) הרדיס קטר מסתבב )נגד כין

More information

תסמונת הניכור ההורי מאת: ד"ר דניאל גוטליב *

תסמונת הניכור ההורי מאת: דר דניאל גוטליב * תסמונת ההורי 2,1 מאת: ד"ר דניאל גוטליב * תקציר שיעור הגירושין הגבוה מביא בעקבותיו עליה במספר הילדים המתגוררים אצל הורה אחד, ונאלצים לקיים קשר עם ההורה השני באמצעות הסדרי ראייה הנקבעים על ידי בית המשפט.

More information

חטיבת המינרלים החיוניים תתמקד בשוקי האגרו וחטיבת הפתרונות המיוחדים תשמש כחטיבה התעשייתית; כיל דשנים מיוחדים תשולב בחטיבת המינרלים החיוניים;

חטיבת המינרלים החיוניים תתמקד בשוקי האגרו וחטיבת הפתרונות המיוחדים תשמש כחטיבה התעשייתית; כיל דשנים מיוחדים תשולב בחטיבת המינרלים החיוניים; 12 באפריל 2017 כיל מעדכנת את המבנה הארגוני של החברה חטיבת המינרלים החיוניים תתמקד בשוקי האגרו וחטיבת הפתרונות המיוחדים תשמש כחטיבה התעשייתית; כיל דשנים מיוחדים תשולב בחטיבת המינרלים החיוניים; הנהלת כיל

More information

יומא דף נב ?רבי יוסי (B

יומא דף נב ?רבי יוסי (B Email your בחינה to dafaweek@gmail.com or fax it to (973) 860-1661 within one week of its release and we ll send it back marked, 'נ.בל If you prefer to mark your own test, email us or call for a copy of

More information

קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות.

קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות. סריקה לרוחב פרק 3 ב- Kleinberg/Tardos קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט: גרף מכוון מ- s t ל- t ; אחרת.0 אם יש מסלול מכוון פלט: הערה: הגרף נתון בייצוג של רשימות סמיכות. קשירות.s,t V שני צמתים,G=(V,E) קלט:

More information

אנקופרזיס הפרעות התפתחותיות פרק C.5. Alexander von Gontard מהדורה בעברית תרגום: עומר ליברמן, יוסף בן-שטרית עריכה: פז תורן

אנקופרזיס הפרעות התפתחותיות פרק C.5. Alexander von Gontard מהדורה בעברית תרגום: עומר ליברמן, יוסף בן-שטרית עריכה: פז תורן פרק הפרעות התפתחותיות C.5 אנקופרזיס Alexander von Gontard מהדורה בעברית תרגום: עומר ליברמן, יוסף בן-שטרית עריכה: פז תורן This publication is intended for professionals training or practicing in mental

More information

כנס את תבואתו - He harvested the produce of his grapevine

כנס את תבואתו - He harvested the produce of his grapevine He harvested the produce of his grapevine כנס את תבואתו - Overview The משנה states that in a שדה האילן it is possible to make a חזקה with just three harvests; namely, grapes, olives and figs (in that order).

More information

אנגלית (MODULE E) בהצלחה!

אנגלית (MODULE E) בהצלחה! 3 בגרות סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ט, 2019 מועד הבחינה: משרד החינוך 016481 מספר השאלון: א. משך הבחינה: שעה ורבע אנגלית שאלון ה' (MODULE E) ג רסה א' הוראות לנבחן מבנה השאלון ומפתח ההערכה: בשאלון זה

More information

And now Israel, what does Hashem your G-d ask from you but to revere Hashem your G-d

And now Israel, what does Hashem your G-d ask from you but to revere Hashem your G-d Rabbi Mansour 2011 Shabbat Morning Class פרשת עקב "ועתה מה ה' אלקיך שאל מעמך כי אם ליראה אתה אלקיך..." And now Israel, what does Hashem your G-d ask from you but to revere Hashem your G-d Our Rabbis learn

More information

ראוהו בית דין וכל ישראל נחקרו העדים ולא הספיקו לומר מקודש עד שחשיכה הרי זה מעובר says, משנה.1 Our

ראוהו בית דין וכל ישראל נחקרו העדים ולא הספיקו לומר מקודש עד שחשיכה הרי זה מעובר says, משנה.1 Our Name Email or Phone # (needed on 1 st page only) Page 1 of 6?בחינה times 1 st :דף of the חזרה (גמרא (if no indication, we ll assume Open גמרא Place an X if Closed.בל'נ marked, using the contact info above

More information

מידע אודות מניעת הריון תוכנית למניעת הריון

מידע אודות מניעת הריון תוכנית למניעת הריון מידע אודות מניעת הריון תוכנית למניעת הריון תוכן העניינים 3 4 6 7 8 8 8 10 11 11 12 12 12 13 13 14 15 15 15 16 17 18 19 מיתוסים ועובדות 1. מניעת הריון וטוקטינו 2. בדיקות הריון 3. אמצעי מניעה המתאימים לך

More information

הרצאה: פיברומיאלגיה, היא אמיתית! ניתנת לטיפול, והצעדים שתוכל לנקוט.

הרצאה: פיברומיאלגיה, היא אמיתית! ניתנת לטיפול, והצעדים שתוכל לנקוט. הרצאה: פיברומיאלגיה, היא אמיתית! ניתנת לטיפול, והצעדים שתוכל לנקוט. שלום, שמי אנדי גרוס, אני מנהל המחלקה הראומטולוגית באוניברסיטת קליפורניה,סאן-פרנסיסקו. מהלך הדיון: מהי פיברומיאלגיה? עד כמה נפוצה היא?

More information

פרק 2 עצמה. ד"ר ז'אנט ג. טרוול

פרק 2 עצמה. דר ז'אנט ג. טרוול 23 פרק 2: הכול אודות נקודות מעוררות כאב פרק 2 הכול אודות נקודות מעוררות כאב בארבעת פרקי ההקדמה לספרם "כאב מיופציאלי ומוגבלות: המדריך לנקודות מעוררות כאב" Manual),(Myofacial Pain and Dysfunction: The Trigger

More information

CLG.0960 מהדורה 1 :יולי 2011

CLG.0960 מהדורה 1 :יולי 2011 הנחיות קליניות CLG.0960 מהדורה 1 :יולי 2011 תוכן עניינים הקדמה התוויות שימוש ב- Clearway NIPPY התוויות נגד לשימוש ב- Clearway NIPPY שיקולים לפני התחלת הטיפול הנחיות לשימוש: טיטור והכנה עבור מבוגרים עמוד

More information

המידע המופיע במצגת נבדק על ידי כולל בדיקה עצמאית של העבודות והנתונים שפורסמו.

המידע המופיע במצגת נבדק על ידי כולל בדיקה עצמאית של העבודות והנתונים שפורסמו. המידע המופיע במצגת נבדק על ידי כולל בדיקה עצמאית של העבודות והנתונים שפורסמו. חלק מהמידע פורסם בצורת תקציר והוצג בכנס ועדיין לא פורסם ב-.peer review journal חלק מהתרופות עדיין לא קיבלו אישור מטעם רשויות

More information

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון א' Corresponds with Module A (Without Access to Information from Spoken Texts) גרסה א'

תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך א נ ג ל י ת שאלון א' Corresponds with Module A (Without Access to Information from Spoken Texts) גרסה א' תכנית סטארט עמותת יכולות, בשיתוף משרד החינוך מקום להדבקת מדבקת נבחן א נ ג ל י ת סוג בחינה: מועד הבחינה: מספר השאלון: מבחן מטה לבתי ספר תיכוניים חורף תשע"ד 29.01.2014 מותאם לשאלון א' של בחינת הבגרות שסמלו

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE F) ספרות או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. קיץ תשע"ד, מועד ב, 2014 מועד הבחינה: מספר השאלון: 416 016117, Thinking Skills נספח: כישורי

More information

ãówh,é ËÓÉÔê ÌW W É Å t" Y w f É ËÓÉÑ É èw É f Ñ u ð NNM YóQ' ÌW W É Y ÉgO d óqk É w f ym Éd É u ð NNM ÌWNQMH uqo ð NNM ÌWNQMH

ãówh,é ËÓÉÔê ÌW W É Å t Y w f É ËÓÉÑ É èw É f Ñ u ð NNM YóQ' ÌW W É Y ÉgO d óqk É w f ym Éd É u ð NNM ÌWNQMH uqo ð NNM ÌWNQMH * .1.2.3 (X).1.2.3.4.5.6 בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל חורף תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016117 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון

More information

תורשכ ירפס לכ ץבוק " ב י קלח יללכ רעש

תורשכ ירפס לכ ץבוק  ב י קלח יללכ רעש בס"ד קובץ כל ספרי כשרות י"ב חלק שער כללי הו"ל בחמלת ה' עלי בזכות אבותי ורבותי הקדושים זי"ע הק' שלום יהודה גראס, אבדק"ק האלמין יצ "ו חלק י "ב 4 ספרים ספר א': הפקעת שערים חלק א': קול קורא'ס שיצאו לאור נגד

More information

A-level MODERN HEBREW 7672

A-level MODERN HEBREW 7672 A-level MODERN HEBREW 767 PAPER 1 READING AND WRITING Mark scheme June 00 V1.0 aqa.org.uk Copyright 017 AQA and its licensors. All rights reserved. AQA Education (AQA) is a registered charity (registered

More information

אנגלית ספרות בהצלחה! /המשך מעבר לדף/ נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי

אנגלית ספרות בהצלחה! /המשך מעבר לדף/ נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( או: מילון אנגלי-ערבי / ערבי-אנגלי או: מילון אנגלי-אנגלי-ערבי בגרות לבתי ספר על יסודיים א. סוג הבחינה: מדינת ישראל בגרות לנבחני משנה ב. משרד החינוך בגרות לנבחנים אקסטרניים ג. קיץ תשע"ד, מועד ב, 2014 מועד הבחינה: מספר השאלון: 414 016115, Thinking Skills נספח: כישורי

More information

לדעת יותר על סרטן רירית הרחם למען החולים ונגד המחלה

לדעת יותר על סרטן רירית הרחם למען החולים ונגד המחלה לדעת יותר על סרטן רירית הרחם למען החולים ונגד המחלה תוכן עניינים מבוא 2 מהו סרטן רירית הרחם? 3 מה גורם לסרטן רירית הרחם? 3 תסמינים של סרטן רירית הרחם 6 כיצד מתבצע האבחון? 7 בדיקות נוספות 8 השלב )Stage(

More information

Quick Start Guide Quick Start Guide

Quick Start Guide Quick Start Guide עברית ENGLISH ENGLISH עברית מדריך להתחלה מהירה Quick Start Guide Quick Start Guide מדריך להתחלה מהירה MBM00000000 (1.0) G MBM00000000 (1.0) G ENGLISH Quick Start Guide For online help and support, visit

More information

THINKING ABOUT REST THE ORIGIN OF SHABBOS

THINKING ABOUT REST THE ORIGIN OF SHABBOS Exploring SHABBOS SHABBOS REST AND RETURN Shabbos has a multitude of components which provide meaning and purpose to our lives. We will try to figure out the goal of Shabbos, how to connect to it, and

More information

ניפוי שגיאות )Debug( מאת ישראל אברמוביץ

ניפוי שגיאות )Debug( מאת ישראל אברמוביץ ניפוי שגיאות )Debug( מאת ישראל אברמוביץ בדף העבודה יש תירגול בסביבת העבודה לשפת #C לסביבות עבודה אחרות. )2015 )Visual Studio אך היא מתאימה גם לשפת Java וגם o 1. ריצה של כל התוכנית ועצירה בסוף יש לבחור

More information

Name Page 1 of 5. דף ז. This week s bechina begins with the fifth wide line at the top of

Name Page 1 of 5. דף ז. This week s bechina begins with the fifth wide line at the top of Name Page 1 of 5 ***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חרה (גמרא of the :דף times Please email or fax your completed בחינה using the contact info above by Sunday, December 4,

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ג, 2013 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

Name Page 1 of 5. ,דף ד: This week s bechina starts at the bottom of שיר של חול

Name Page 1 of 5. ,דף ד: This week s bechina starts at the bottom of שיר של חול Name Page 1 of 5 לימוד מסכת ביצ מוקדש לע''נ בחור יעקב יצחק ע'' ב''ר בנימין סענדראוויטש ***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזר (גמרא of the :דף times.בל 'נ marked, using the

More information

ודליריום ביחידה לטיפול

ודליריום ביחידה לטיפול סיפור מקרה - כאב, אגיטציה ודליריום ביחידה לטיפול נמרץ תרגול פעולות לאבחון וביצוע על ידי הצוות הסיעודי נכתב על פי הגדרות PAD 2013 כתב: לואי סמאר RN,BSN, MPH מרכז תחום הדרכה קלינית יחידת טיפול נמרץ כללי

More information

Advisor Copy. Welcome the NCSYers to your session. Feel free to try a quick icebreaker to learn their names.

Advisor Copy. Welcome the NCSYers to your session. Feel free to try a quick icebreaker to learn their names. Advisor Copy Before we begin, I would like to highlight a few points: Goal: 1. It is VERY IMPORTANT for you as an educator to put your effort in and prepare this session well. If you don t prepare, it

More information

המבנה הגאומטרי של מידה

המבנה הגאומטרי של מידה התוכנה מאפשרת לרשום מידות מסוגים שונים בסרטוט, במגוון סגנונות ובהתאם לתקנים המקובלים. רצוי לבצע מתן מידות בשכבה המיועדת לכך. לכל מידה יש תכונות של בלוק. תהליך מתן המידות מתחיל תמיד מקביעת סגנון המידות.

More information

מדינת ישראל משרד החינוך המזכירות הפדגוגית אגף מדעים הפיקוח על הוראת המתמטיקה

מדינת ישראל משרד החינוך המזכירות הפדגוגית אגף מדעים הפיקוח על הוראת המתמטיקה עושים סדר בפעולות לפניכם 5 מספרים: 24 10 6 3 2 השתמשו במספרים אלה ובפעולות החשבון כדי לקבל את התוצאה 4. מותר להשתמש בכל מספר פעם אחת בלבד בכל תרגיל. ניתן להוסיף סוגריים. שימו לב, יש יותר מאפשרות אחת לפתרון.

More information

המצאת מסמכי בית משפט

המצאת מסמכי בית משפט המצאת מסמכי בית משפט Hotline: (212) 343.1122 Website: www.liftonline.org מדוע אני צריך להמציא מסמכי בית משפט? כדי להתחיל תיק בבית משפט למשפחה, עליך להגיש עתירה petition) - "פה-טי-שאן"). עתירה היא בקשה

More information

אמ"ן הבית של כל חולי המיאלומה בני משפחה מטפלים שותפים לחיים עם מיאלומה

אמן הבית של כל חולי המיאלומה בני משפחה מטפלים שותפים לחיים עם מיאלומה אמ"ן הבית של כל חולי המיאלומה בני משפחה מטפלים שותפים לחיים עם מיאלומה מהדורה מס' - 1 מאי 2017 בית ידע חברים משפחה כנסים עידוד מחקר 1 חוברת זו היא פרי של שיתוף פעולה בין עמותת אמ ן לבין הארגון הישראלי

More information

לפני הכל אני רוצה לשתף אתכם איך גיליתי את המפתחות שבעזרתם יצאתי מהדיכאון

לפני הכל אני רוצה לשתף אתכם איך גיליתי את המפתחות שבעזרתם יצאתי מהדיכאון המפתחות ליציאה מהדיכאון מדריך מעשי מאת יאיא )יאיר( לובינגר מומחה לטיפול במשברי חיים בשיטת ניאו-הומונולוגיה )תמונה של המדריך דף פתיחה( לפני הכל אני רוצה לשתף אתכם איך גיליתי את המפתחות שבעזרתם יצאתי מהדיכאון

More information

NATIONAL COUNCIL OF YOUNG ISRAEL. Shavuot Nation JEWISH EDITION. Compiled by Gabi Weinberg Teen Program Director

NATIONAL COUNCIL OF YOUNG ISRAEL. Shavuot Nation JEWISH EDITION. Compiled by Gabi Weinberg Teen Program Director NATIONAL COUNCIL OF YOUNG ISRAEL Shavuot Nation JEWISH EDITION Compiled by Gabi Weinberg Teen Program Director Just Dress? Or is Tzniut something more? By Jacob and Penina Bernstein, Youth Directors at

More information

טו: and ends on the bottom of

טו: and ends on the bottom of Name Page 1 of 5 ***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזרה (גמרא of the :דף times.בל 'נ marked, using the contact info above by Sunday, January 29, 2017 and we ll send it back

More information

The Heart Rhythm Charity

The Heart Rhythm Charity מכשיר לניטור התעלפויות (ILR) äéâåìåéæéôåøè ìàå áåöé ì éìàøùéä âåçä THE ISRAEL WORKING GROUP ON PACING AND ELECTROPHYSIOLOGY The Heart Rhythm Charity www.heartrhythmcharity.org.uk חוברת מידע בנושא מכשיר

More information

התבגרות מינית וגיל ההתבגרות

התבגרות מינית וגיל ההתבגרות התבגרות מינית וגיל ההתבגרות מדריך להורים לבני ובנות נוער על הרצף האוטיסטי החוברת המקורית הוכנה על ידי Autism Speaks בשיתוף Autism Treatment Network ו Autism Intervention Research Network on- Physical Health

More information

COMPLICATIONS OF ATRIAL FIBRILLATION ABLATION Is catheter ablation safe?

COMPLICATIONS OF ATRIAL FIBRILLATION ABLATION Is catheter ablation safe? äéâåìåéæéôåøè ìàå áåöé ì éìàøùéä âåçä THE ISRAEL WORKING GROUP ON PACING AND ELECTROPHYSIOLOGY COMPLICATIONS OF ATRIAL FIBRILLATION ABLATION Is catheter ablation safe? הסיבוכים הנלווים לטיפול באבלציה האם

More information

Ethics application with English Translation

Ethics application with English Translation Ethics application with English Translation Investigator s statement Explanations for the applicant Principal Investigator National Council for Experiment Animal Experimentation Name of Institution: Hebrew

More information

מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת (MODULE F) ספרות )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי(

מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת (MODULE F) ספרות )מילון הראפס אנגלי-אנגלי-ערבי( בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"א, 2011 מועד הבחינה: משרד החינוך 016117 מספר השאלון: Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( א נ ג ל י ת א. משך הבחינה: שעה וחצי שאלון

More information

תוספת תמיכה רפואה משולבת

תוספת תמיכה רפואה משולבת רפואה משולבת תוספת תמיכה לא מעט חולי סרטן ואונקולוגים חוששים משימוש בתוספי תזונה יחד עם הטיפול הקונבנציונלי. מאמר מדעי שיזם ד"ר משה פרנקל, יו"ר החברה הישראלית לרפואה משלימה, עושה סדר בסוגיה ומציג מידע

More information

A Long Line for a Shorter Wait at the Supermarket

A Long Line for a Shorter Wait at the Supermarket A Long Line for a Shorter Wait at the Supermarket - New York Times Page 1 of 4 A Long Line for a Shorter Wait at the Supermarket Sam Baris directing customers at Whole Foods in Columbus Circle, where the

More information

מכונת מצבים סופית תרגול מס' 4. Moshe Malka & Ben lee Volk

מכונת מצבים סופית תרגול מס' 4. Moshe Malka & Ben lee Volk מכונת מצבים סופית תרגול מס' 4 1 מכונת מצבים סופית Finite State Machine (FSM) מודל למערכת ספרתית מכונת מצבים סופית: קלט: סדרה אינסופית של אותיות...,I3,I1,I2 בא"ב input out פלט: סדרה אינסופית של אותיות O

More information

ראש השנה דף. 1. A) Our משנה says,... שנראה בעליל בין שלא נראה בעליל.בין Based on this,פסוק what does the word עליל mean?

ראש השנה דף. 1. A) Our משנה says,... שנראה בעליל בין שלא נראה בעליל.בין Based on this,פסוק what does the word עליל mean? Name Email or Phone # (needed on 1 st page only) Page 1 of 5?בחינה times 1 st :דף of the חזרה (גמרא (if no indication, we ll assume Open גמרא Place an X if Closed.בל'נ marked, using the contact info above

More information

פיזיקה של נהיגה מדריך למורה

פיזיקה של נהיגה מדריך למורה פיזיקה מערכות טכנולוגיות פיזיקה של נהיגה מדריך למורה כל הזכויות שמורות למורן הוצאה לאור אין לצלם או לשכפל מהספר 1 על תוכנית הלימודים פיזיקה של מערכות טכנולוגיות מבוא ההיבט הטכנולוגי של כל נושא פיזיקלי.

More information

שבות תחום מצוות עשה שזמן גרמא סמיכה תקיעה, שברים, תרועה. The אי ור of performing any מלאכה on Rosh HaShanah שופר in preparation of the

שבות תחום מצוות עשה שזמן גרמא סמיכה תקיעה, שברים, תרועה. The אי ור of performing any מלאכה on Rosh HaShanah שופר in preparation of the A B C בס"ד Intro מסכת ראש השנה of דף לג learn בע"ה Today we will Some of the topics we will learn about today include: A discussion regarding the איסור of performing any forbidden for Rosh שופר on Yom

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות מילון אנגלי-אנגלי-עברי או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ב, מועד ב מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזרה (גמרא of the :דף times

***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזרה (גמרא of the :דף times Name Page 1 of 6 ***Place an X if Closed גמרא (if no indication, we ll assume Open חזרה (גמרא of the :דף times Please email or fax your completed בחינה using the contact info above by Tuesday, April 25,

More information

Am Chofshi B'artzenu Case Studies

Am Chofshi B'artzenu Case Studies Am Chofshi B'artzenu Case Studies Makom is sponsored by This project is brought to you by JCRC, The Jewish Education Project, and Makom, with the generous support of UJA-Federation of New York 2 Am Chofshi

More information

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי

נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית (MODULE D) ספרות או מילון אנגלי-עברי-עברי-אנגלי בגרות לבתי ספר על יסודיים סוג הבחינה: מדינת ישראל קיץ תשע"ב, 2012 מועד הבחינה: משרד החינוך מספר השאלון: 016115 Thinking Skills נספח: כישורי חשיבה )לפרק ראשון ושני( אנגלית שאלון ד' (MODULE D) א. משך הבחינה:

More information

Yetzer Shalom: Inclinations of Peace

Yetzer Shalom: Inclinations of Peace Yetzer Shalom: Inclinations of Peace by Rabbi Eh'bed Baw'naw (Christopher Fredrickson) 1 Introduction January 9 th of 2013 started my journey in a new facet of my faith. Being a Torah observant believer

More information

מבוא למחשב בשפת פייתון

מבוא למחשב בשפת פייתון 234221 מבוא למחשב בשפת פייתון 3 מבני בקרה ולולאות פרופ' ראובן בר-יהודה דין לייטרסדורף הפקולטה למדעי המחשב הטכניון מכון טכנולוגי לישראל נערך ע"י יעל ארז 1 פקודות והזחות 2 פקודה פשוטה >>> 3+2 5 >>> x = 5

More information